27 czerwiec 2019

Twoją firmę też czeka kryzys…

Kryzys w firmie nastąpi. Tak to już jest, że ludzie lubią zarówno kryzysy wywoływać czy potęgować, jak i o nich słuchać. Zamiast więc zastanawiać się, jak nie dopuścić do powstania sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie, lepiej opracować i wdrożyć mechanizmy, które pozwolą zdusić ją w zarodku oraz zminimalizować jej negatywne skutki.

„Do kryzysu przede wszystkim należy się przygotować, bo kryzys nadejdzie. Żyjemy w takich czasach, które są bardzo kryzysogenne i »kryzysochłonne«, biorąc pod uwagę oczywiście zainteresowanie mediów – to wszystko, co złego dzieje się w otoczeniu, nadaje się do publikacji. W związku z tym, jeżeli w pewnym momencie nie podejmiemy działań, które ten kryzys »uśpią« już w zalążku, to wtedy może być duża eskalacja” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PEPCO.

Z kryzysami często bywa tak, że pojawiają się ni stąd, ni zowąd. Z drugiej strony są też sytuacje, o których od razu da się powiedzieć, że łatwo mogą stać się tykającą bombą. Firma musi przewidywać, co może jej zaszkodzić, a co raczej nie, i być wyczulona na punkcie potencjalnych zagrożeń. Trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie i odpowiednio wcześnie reagować.

Bardzo dobrze jest, jeśli w organizacji są przyjęte określone procedury na wypadek sytuacji kryzysowej – obowiązuje specjalna instrukcja postępowania, do której stosują się pracownicy. Rzecz jasna nie sposób trzymać się jej sztywno, ponieważ każdy kryzys jest inny. Ważne jednak, aby mieć pewne ogólne wytyczne, bazę (stale uaktualnianą), do której można się odwołać. Wówczas, choć opanowywanie kryzysu za każdym razem będzie przebiegało nieco inaczej, schemat postępowania pozostanie ten sam. Dzięki temu łatwiej będzie zachować zimną głowę i nie działać pod wpływem emocji, które zwykle kryzysom towarzyszą.

Oczywiście sama instrukcja to za mało, aby poradzić sobie z kryzysem. Potrzebna jest jeszcze wiedza – wynikająca głównie z doświadczenia, swojego i innych – pozwalająca stwierdzić, które działanie będzie w danym momencie najlepsze, a które tylko pogorszy sytuację. Nie wolno stosować metody prób i błędów. Należy być pewnym swoich decyzji i brać za nie odpowiedzialność. „Nie można się bać. Nie można starać się interpretować pewnych rzeczy. Tutaj szalenie istotna jest akuratność, precyzja. Trzeba wiedzieć, co mamy zrobić i jak możemy zrobić” – uważa Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska.


REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Łodzi

kiedy
2019-07-24 20:00
miejsce
KIJ, Łódź, ul. Jaracza 45
wstęp biletowany
kiedy
2019-07-25 19:00
miejsce
Klub Wytwórnia, Łódź, ul. Łąkowa 29
wstęp biletowany
kiedy
2019-08-01 19:00
miejsce
Klub Wytwórnia, Łódź, ul. Łąkowa 29
wstęp biletowany
kiedy
2019-08-08 19:00
miejsce
Klub Wytwórnia, Łódź, ul. Łąkowa 29
wstęp biletowany




Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

email:
hasło:
 
bezpieczne logowanie SSL
zapomniałem hasła | zarejestruj się