reklama
kategoria: Inne
23 listopad 2010

Nadchodzi AD DAYS (PJM)

zdjęcie: Nadchodzi AD DAYS (PJM) / www.uml.lodz.pl
www.uml.lodz.pl
Już w czwartek rozpocznie się Festiwal Reklamy AD DAYS - ogólnopolskie święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej i promocji. Impreza jest dedykowana szeroko pojętej branży kreatywnej, marketingowej i pr-owej.
REKLAMA
Druga edycja festiwalu odbędzie się 25 - 27 listopada w pofabrycznych halach Łódź Art Center. Hasło tegorocznej edycji to KONTROWERSJE, a wydarzenie skupi się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych. Festiwal ma sprowokować dyskusję na temat granic w treści i formie komunikacji, które stale są przesuwane dla osiągania efektów promocyjnych.

- Cieszę się, że tą imprezą zamykamy kolejny rok Łodzi Festiwalowej - mówiła z-ca dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Monika Karolczak. - Przed nami 3 dni pełne wrażeń, inspirujących wystaw i ciekawych warsztatów.

Tegoroczny program obejmuje:
• Galerię Marketingu Miejsc- program merytoryczny z udziałem gościa specjalnego: Wallego Olinsa (światowy guru od budowania marek, pomagał Portugalii i Hiszpanii zmienić wizerunek kraju, zajmował się promocją Londynu jako miasta Olimpiady 2012)
• wystawy: „XX lecie polskiej reklamy"- prezentujące najlepsze prace reklamowe z ostatnich dwudziestu lat, które zostały docenione i nagrodzone na najważniejszych festiwalach zarówno w Polsce jak i zagranicą, „Przegląd reklamy rosyjskiej" oraz „Place Shockvertising", której celem jest prezentacja przykładów najbardziej kontrowersyjnych i zaskakujących kampanii promocyjnych państw, regionów i miast.
• konkurs „Young Creatives Eurobest", organizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. To pierwsza eliminacja do Young Creatives Eurobest w Polsce. Zwycięzcy polskich eliminacji uzyskają możliwość sprawdzenia się w "Young Creatives Eurobest" w Hamburgu, wraz z teamami z innych krajów. Dwuosobowe drużyny będą mieć zaledwie 48 godzin na stworzenie kampanii zintegrowanej.
• przegląd „IDEA HUNTERS" - propozycja skierowana do studentów i absolwentów szkół artystycznych, a także do osób zajmujących się reklamą zawodowo niezwiązanych z żadną agencją reklamy.

- To jedynie kilka przykładów z bogatej oferty jaką przygotowaliśmy dla zwiedzających w tym roku - informuje dyrektor festiwalu Adam Radoń. - Zaplanowaliśmy wiele ciekawych wykładów oraz praktycznych warsztatów, podczas których będziemy dyskutować na temat granic dobrego smaku w reklamie, a także zastanawiać się czy szokujący przekaz reklamowy jest zawsze skuteczny.
Ogólnie w festiwalu weźmie udział 40 prelegentów.

- Dla nas to bardzo ważne wydarzenie, bo jest szansą pokazania, że Łódź jest obok mody czy design ośrodkiem przemysłów kreatywnych - dodaje Krzysztof Candrowicz, dyrektor Łódź Art Center.

Festiwal Reklamy AD DAYS będzie ostatnią impreza zorganizowaną w murach Łódź Art Center przy ul. Tymienieckiego. Po nowym roku rozpoczną się tam prace remontowe związane z tworzenie Art Inkubatora. Więcej informacji oraz cennik biletów są dostępne na stronie: www.addays.pl. (ed)



www.uml.lodz.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Łódź
11.7°C
wschód słońca: 06:35
zachód słońca: 16:15
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Łodzi

kiedy
2024-11-02 19:00
miejsce
Pub Keja, Łódź, Kopernika 46
wstęp biletowany
kiedy
2024-11-02 19:30
miejsce
Magic Room, Łódź, Ul. Piotrkowska 29
wstęp biletowany
kiedy
2024-11-02 20:00
miejsce
Expo-Łódź - Aula, Łódź, Aleja...
wstęp biletowany
kiedy
2024-11-02 20:00
miejsce
Expo-Łódź - Aula, Łódź, Aleja...
wstęp biletowany