„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury
Ideą akcji było ukazanie – w sposób prosty, uniwersalny i bezpośredni – mocy szlaków turystycznych, które łączą ludzi na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu uczestników, powstały materiały video oraz fotografie, pokazujące jak wspólna droga zbliża tych, którzy mierzą się na niej z siłami natury. W projekcie wzięli udział prawdziwi ludzie, przemierzający ulubione zakątki własnych krajów i opowiadający o swoich doświadczeniach, pasji i zamiłowaniu do aktywnego spędzania wolnego czasu.
- Szlak jest tym, co nas jednoczy. Projekt One Trail jest tego najlepszym dowodem. - mówi Strick Walker, CMO firmy Merrell. - Mamy nadzieję, że materiał prezentujący dzień na różnorodnych trasach naszego globu zainspiruje innych do spróbowania swoich sił i pokaże, jak czerpać przyjemność z czasu spędzonego wspólnie na łonie natury – dodaje.
Kampania „One Day. One World. One Trail” powstawała na całym świecie. W gronie krajów zaproszonych to tworzenia tej wyjątkowej akcji znalazła się także Polska prezentując malowniczy szlak na Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.
- Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego globalnego projektu. Każda akcja zbliżająca nas do odbiorców to szansa na poznanie ich osobowości, potrzeb i oczekiwań konsumenckich – mówi Konrad Jarosiński, Brand Manager Merrell Polska. – One Trail to wyjątkowa kampania łącząca wszystkich pasjonatów aktywnego spędzania czasu. Polacy są ważną częścią tej społeczności. Dzięki zdjęciom, które powstały w naszym kraju, piękno polskich gór będzie miało szansę trafić do szerokiego grona odbiorców – dodaje.
Oprócz współpracy z fotografami i twórcami filmowymi z całego świata, przy tworzeniu projektu firma Merrell pracowała także z Camp4 Collective i Timem Kemple’em – współzałożycielem i dyrektorem studia.
- Świat daje nam niewiele języków, które łączą nas wszystkich. Wśród nich jest m.in. uśmiech i poczucie, że razem idziemy naprzód. Uchwycenie tych chwil w sposób spontaniczny i autentyczny było niezwykle ważne dla realizowanego projektu - tłumaczy Tim Kemple. Język, religia, stanowisko czy kolor skóry nie mają znaczenia, kiedy jesteśmy na szlaku. Wówczas jesteśmy sobie równi. Zrozumienie tej idei ma naprawdę potężny wpływ na nasze „tu i teraz” – dodaje.
Materiały opracowane w ramach akcji będą prezentowane na całym świecie. Filmy oraz fotografie pochodzące z 17 krajów, można zobaczyć na stronie onetrail.merrell.com już od 12 czerwca. Wśród miejsc odwiedzonych przez fotografów znalazły się:
- Argentyna, Patagonia
- Austria, jezioro Jägersee, Kleinarl
- Australia, Tasmania, Półwysep Tasmana, szlak Cape Hauy
- Kanada, Ziemia Baffina, Kimmirut
- Kanada, Canmore w prowincji Alberta, szlak wspinaczkowy Lady Macdonald
- Kanada, Kolumbia Brytyjska, szlak wspinaczkowy Terrace Mountain
- Chiny, Hong Kong, Lion Rock
- China, Prowincja Syczuan, rezerwat przyrody Mt. Siguniang
- Francja, Park Narodowy Les Calanque Marseyllevert oraz Sormiou
- Indie, Kundalika Valley oraz Lohagad Fort
- Wschodnie Indie, Nagalapuram, Andhra Pradesh
- Włochy, Dolomity, szczyt Cima Capi, Riva del Garda oraz Monte Colodri, Arco
- Nepal, obwód Anapurna
- Nowa Zelandia, Wanaka, szlak Roy’s Peak
- Peru, Caraz, region Ancash, jezioro Laguna 69
- Polska, szczyt Śnieżka
- Portugalia, Vicentina Route, Almograve to Praia da Amália
- Szkocja, Pentland Hills w pobliżu Edynburga
- Republika Południowej Afryki, Kapsztad
- Szwecja, rezerwat przyrody Kullaberg, Höganäs
- USA, Los Angeles, Sandstone Peak
- USA, Kentucky, park Red River Gorge, Daniel Boone National Forest, szlaki Auxier Ridge
- USA, stan Oregon, park Smith Rock, Terrebonne
„One Day. One World. One Trail” to kolejna odsłona tego wyjątkowego projektu. W listopadzie 2018 roku, Merrell zaprezentował pierwszą edycję projektu One Trail, koncentrującą się na 50 amerykańskich stanach. Była ona wstępem do kolejnego rozdziału akcji, rozpoczynającego się w czerwcu 2019, odkrywającego szlaki na całym świecie.
Więcej o tym wyjątkowym projekcie można przeczytać na: https://onetrail.merrell.com/