Artykuły: Zakupy
• Luksusowe pomarańcze, świąteczne wydatki i nowa technologia
Ponad 30 lat temu pomarańcze na polskim stole w okresie Świąt Bożego Narodzenia były symbolem dostatku, a ich zdobycie wiązało się z nie lada...
2019-12-19
• Ponad 7 mln Słodziaków w rękach klientów i nowość – słodziakowa gra Milionerzy w Biedronce
Kolejna odsłona akcji Gang Słodziaków i kolejne rekordy. W tej edycji sieć Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek.
2019-12-17
• Wiosna, lato, jesień, zima - wybieraj odzież z bio-bawełny z Kauflandem
Kaufland w ubraniach marek własnych oferuje swoim klientom najwyższej jakości, certyfikowaną bio-bawełnę posiadającą certyfikat GOTS. Jest on...
2019-12-16
• Polacy zakupy świąteczne robią na ostatnią chwilę. W grudniu największe centra handlowe odwiedzi ponad 1 mln klientów
Polacy wykazują się świąteczną rozwagą kupując prezenty świąteczne. Większość z nas zamiast wychodzenia z domu wybierze zakupy przez Internet. Co...
2019-12-14
• Tradycyjnie czy komercyjnie? Jak Polacy szykują się do świąt? Wyniki badania
Komercjalizacja świąt według 47% Polaków jest główną przyczyną zmian świątecznych zwyczajów i przygotowań. Co trzeci z nas zastępuje tradycyjne...
2019-12-11
• Kupujesz prezenty przez internet? Musisz na to uważać
Zaczyna się najgorętszy w roku okres zakupów internetowych, gdy Polacy
kupują prezenty świąteczne. Gorączka zakupów potrwa mniej więcej do połowy...
2019-11-29
• 3 na 4 kupujących ubrania online odbiera towar w sklepie. To pokusa do dalszych zakupów
Polacy zapytani, gdzie najczęściej robią zakupy modowe na pierwszym miejscu wskazują centra handlowe (63%), na drugim Internet (48%) – wynika z...
2019-10-23
• "Polski" seler z Holandii? UOKiK przeprowadza kontrole w sklepach
Inspekcja Handlowa sprawdziła w 96 sklepach z 18 sieci handlowych oznakowanie warzyw i owoców krajem ich pochodzenia. Stwierdzono nieprawidłowości...
2019-10-01
• Polak na zakupach *Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll
Handel rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nim zmienia się też sposób, w jaki robimy zakupy. Zapytaliśmy o to Polaków. Chcemy poznać ich...
2019-07-26
• Cena przestaje być najważniejszym kryterium zakupowym
Badanie FMCG Brands We Shop by Blix and Kantar 2019 wykazało, że głównymi czytelnikami e-gazetek promocyjnych są osoby rozważne i pragmatyczne –...
2019-06-30